جمعه , اردیبهشت 14 1403

بهترین فیلم های 2021 و 2022 برای کودکان و انیمیشن های جدید

بهترین فیلم های 2021 و 2022 برای کودکان و انیمیشن های جدید

مقدمه:

امروزه برنامه کودک که در گذشته وجود داشت به شکل جدید و با اهداف خاصی برای کودکان ارائه می شود. تشخیص انیمیشن های مناسب برای کودک بسیار مهم است. انتخاب فیلم کودکانه مناسب در هر سال می تواند برای رشد ذهنی و تفکر ساختاری کودک تاثیر گذار باشد. یک فیلم خوب باید علاوه بر سرگرم کنندگی آموزش و تاثیرگذاری مناسب برای کودک داشته باشد.

بهترین فیلم ها و انیمیشن های مناسب برای کودکان در سال 2021 و 2022:

در این بخش به تفکیک سال تولید به انیمیشن مناسب برای کودکان اشاره خواهیم کرد:

انیمیشن مناسب کودکان در سال 2021:

1. انیمیشن The Spongebob Movie: Sponge on the Run: این کارتون از یکی از محبوب ترین شخصیت های ایجاد شده در سال های اخیر یعنی باب اسفنجی و کاراکتر های محبوب اطراف آن بهره می برد. این فیلم سومین سری از فیلم های سینمایی این کاراکتر محبوب می باشد. و همانطور که از نام آن پیداست داستانی متفاوت و مجذوب کننده نسبت به سایر قسمت ها دارا می باشد.

2. انیمیشن Tom and Jerry: کمترین کسی در جهان وجود دارد که این دو کاراکتر جذاب و محبوب را نشناسد. در سال 2021 این دو شخصیت محبوب با داستانی جذاب به پرده سینماها آمده اند. این فیلم انیمیشن جذاب تلفیقی از کارتون دو بعدی و فیلم می باشد.

3. کارتون Raya and the Last Dragon: شرکت هایی مانند: پیکسار هر ساله علاوه بر تولید فیلم های کودکانه سریالی یک سری کاراکتر و شخصیت جدید را رونمایی می کنند. یکی از این موارد این فیلم می باشد. این انیمیشن با بهره گیری از فرهنگ‌های جنوب شرقی آسیا و وارد کردن کاراکتر های اساطیری مانند اژدها برای کودکان می تواند بسیار جذاب باشد.

 

کاراکتر های جذاب-min
کاراکتر های جذاب-min

4. انیمیشن The Boss Baby: Family Business: بچه رئیس شخصیتی است که از بدو ورود آن به دنیای کارتون و فیلم کودکانه محبوبیت بسیار زیادی در بین کودکان کسب کرد. این شخصیت در سال 2021 ششمین فیلم سریالی خود را تجربه می نماید. در این قسمت این شخصیت بامزه کسب و کار خانوادگی خود را تاسیس کرده است.

5. فیلم کودکانه Rumble: آخرین تولید شرکت پارامونت در سال 2021 می باشد. داستانی فانتزی و جذاب داشته و از داستان مصور Monster on a Hill وام گرفته است. در این کارتون هیولا ها برای مسابقات کشتی کج آموزش می بینند.

انیمیشن مناسب کودکان در سال 2022:

1. انیمیشن Turning Red: این کارتون تخیلی فانتزی دارای یک داستان بسیار جذاب می باشد. این محصول شرکت والت دیزنی و پیکسار در مورد یک دختر 13 ساله می باشد که خجالت و هیجان آن را تبدیل به یک پاندای قرمز بامزه میکند. این کارتون پتانسیل تبدیل شدن به یکی از فیلم های کودکانه پرطرفدار را دارد.

2. کارتون Minions: The Rise of Gru: این انیمیشن به جرات یکی از بهترین کارتون های این سال می تواند باشد. مینیون ها را کمتر کسی نمی تواند دوست نداشته باشد. کمدی زیبا و گیرای این کاراکترها همراه با گورو با آن خشونت توام با مهربانی بسیار زیبا است. داستان این سری کودکی گورو را بیان می کند که آرزو دارد تا به بزرگترین ابر شرور جهان تبدیل شود. تاریخ اکران این فیلم 10 تیر 1401 می باشد.

3. Pinocchio دو: همه ما چه نسل گذشته و چه نسل حاضر همگی با داستان این پسرک چوبی جذاب و چالش های آن آشنایی داریم . در سال 2022 از جنبه دیگری به این کاراکتر پرداخته شده است. این داستان می تواند بسیار جذاب برای کودکان و حتی خانواده ها باشد.

4. انیمیشن Lightyear: این انیمیشن یک اسپین آف از سری جذاب داستان اسباب بازی می باشد. در این فیلم به کاراکتر محبوب Buzz Lightyear با شعار معروف تا بی نهایت پرداخته شده است.

5. فیلم کودک Bob’s Burgers: The Movie: این فیلم کارتونی پتانسیل تبدیل شدن به بهترین فیلم کارتونی امسال را دارد. این انیمیشن دارای طرح و منبعی ناشناخته ولی بسیار جذاب است. کمدی این فیلم روان مجذوب کننده و همانند نامش خوشمزه است.

6. فیلم DC League of Super-Pets: این فیلم کارتونی که در ٧ مرداد ١۴٠١ اکران خواهد شد. داستانی بسیار جذاب دارد در این داستان سگ سوپرمن به کمک یک گربه وظیفه نجات دنیا را بر عهده می گیرد. زیرا که سوپرمن در تعطیلات به سر می برد. این کارتون با توجه به صداپیشگان معروفی که دارد جز مورد انتظارترین کارتون های امسال می باشد.

7. انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse: مرد عنکبوتی همواره طرفداران خود را دارد. چه برسد که در این قسمت مردان عنکبوتی از دنیاهای مختلف با هم متحد می شوند. این داستان جذاب می تواند همه ی رده های سنی را به خود جذب نماید. در این فیلم علاوه بر داستان جذاب از استوری لاین و موزیک های عالی برخوردار خواهیم داشت.

8. فیلم Super Mario Bros: The Movie: این فیلم را البته نمی توان در زمره کارتون دسته بندی کرد. ولی دلیل بیان این فیلم در این قسمت خاطرات همه ما با بازی قارچ خور می باشد. این فیلم در ژانر کمدی با داستانی با بیس اصلی بازی با همین نام می باشد.

 

شخصیت های محبوب-min
شخصیت های محبوب-min

 

9. کارتون Puss in Boots: The Last Wish: سری کارتون شرک سالها بهترین جوایز و بیشترین تماشاگر را به خود جذب کرده بود. بعد از مدت ها غیبت یک اسپین آف از این کارتون با نام گربه چکمه پوش با صدا پیشگی آنتونیو باندراس امسال اکران شد. دیدن این قسمت هم خالی از لطف نخواهد بود.

10. انیمیشن Hotel Transylvania 4: تمام طرفداران این کارتون منتظر قسمت 4 این سری بودند که بالاخره امسال اکران شد. خبر بد برای طرفداران این کارتون اتمام این فیلم جذاب و پرطرفدار در این قسمت می باشد. زیرا که تمام کاراکتر های محبوب این هتل در نهایت تبدیل به انسان میشوند.

در انتها:

خانواده ها بایستی در انتخاب انیمیشن برای کودکان خود دقت نمایند. کارتونی بودن یک فیلم بدان معنی نیست که محتوای آن کاملا برای همه رده سنی کودکان مناسب می باشد. برای اینکه بتوانید از این مطلب و هزاران مطلب مفید دیگر بهره مند شوید می توانید از سایت https://20life.ir/ استفاده نمایید. این سایت در واقع یک سایت در زمینه لایف استایل بوده و کاربران میتوانند در تمام موضوعات مربوط به این موارد از آن استفاده کنند. امروزه دیتا و اطلاعات گرانترین سرمایه در جهان می باشد.

 

بهترین انیمیشن 2021 که قرار است شگفت زده تان کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *